Sunday 24 December 2017

Brokerzy na rynku forex mikro dużo


Makler MT4 z mikroprzedsiębiorstwami Dołączył luty 2017 Status: Członek 10 Posty Zdaje sobie sprawę, że jest już post, ale jego stary i informacje mogły ulec zmianie. Zamierzam szukać brokera MT4. Broker musi zezwalać na hedging. Broker musi dopuszczać minimalną wielkość partii 0,01 lota. Broker nie może ograniczać maksymalnych partii towaru (a także serii standardowych Alparis 2). Broker nie może ograniczać salda rachunku - otworzę minimum 5000 dolarów. Broker musi być godny zaufania. Spędziłem cały ranek próbując znaleźć jedną i jak dotąd jedyną znalezioną przeze mnie osobą jest FXDD, która ma słabe recenzje online. Wszelkie sugestie zostaną docenione z wdzięcznością. Dzięki Steve Dołączył w czerwiec 2008 Status: Członek 96 Posty Zdaje sobie sprawę, że jest już post, ale jego stary i informacje mogły ulec zmianie. Zamierzam szukać brokera MT4. Broker musi zezwalać na hedging. Broker musi dopuszczać minimalną wielkość partii 0,01 lota. Broker nie może ograniczać maksymalnych partii towaru (a także serii standardowych Alparis 2). Broker nie może ograniczać salda rachunku - otworzę minimum 5000 dolarów. Broker musi być godny zaufania. Spędziłem cały ranek próbując znaleźć jedną i jak dotąd jedyną znalezioną przeze mnie osobą jest FXDD, która ma słabe recenzje online. Używam forex uk. Potrafi handlować .01, może się zabezpieczyć, nie ma pewności co do limitów lotów, ale ja handlowałem dobrze ponad 2, nie mam ograniczeń dotyczących salda rachunku, które znam i jestem bardzo zadowolony z ich usług. Używam forex uk. Potrafi handlować .01, może się zabezpieczyć, nie ma pewności co do limitów lotów, ale ja handlowałem dobrze ponad 2, nie mam ograniczeń dotyczących salda rachunku, które znam i jestem bardzo zadowolony z ich usług. SMB jest poprawny Zgadzam się. Otworzyłem konto w Forexuk po demo. Nie znalazłem jednego problemu, nigdy nie przestałem polować. Zaczynałem z 250 handlem 7K lotami Jestem teraz aż 450 po 1 tygodniu, właśnie zamieniłem się na handel 10K partii. Ćwiczyłem przez około 4 miesiące i wymieniłem ten trend. Mam również zaplecze handlowe, ale znalazłem na rynku Forex o wiele łatwiej i szybciej dostać pieniądze. Forexuk Otworzyłem konto początkowym depozytem 250 od mojego cc. To było świetne, wszystko zostało zrobione w mniej niż godzinę. Zabezpieczałem się długo i krótko w tej samej cenie, zarabiałem na obu transakcjach hedgingowych. Jeśli wiesz, co robisz, to jest piękna rzecz. Daj mi znać, jeśli mogę pomóc. Wiesz, kiedy je trzymać, Wiesz, kiedy spasować, zdaję sobie sprawę, że jest już wpis, ale jego stary i informacje mogły się zmienić. Zamierzam szukać brokera MT4. Broker musi zezwalać na hedging. Broker musi dopuszczać minimalną wielkość partii 0,01 lota. Broker nie może ograniczać maksymalnych partii towaru (a także serii standardowych Alparis 2). Broker nie może ograniczać salda rachunku - otworzę minimum 5000 dolarów. Broker musi być godny zaufania. Spędziłem cały ranek próbując znaleźć jedną i jak dotąd jedyną znalezioną przeze mnie osobą jest FXDD, która ma słabe recenzje online. Przy okazji dostaję słodki spread dla mikro konta i tylko otwieram 250. Myślę, że z 1K, jeśli początkowo wpłaciłeś, możesz dostać 1 pipsa lepiej, ale nie wiem. Nie widzę dużej różnicy w moim 5k wersji demonstracyjnej w porównaniu do mojego mikro-live acct. Przy okazji jedno pytanie, dlaczego ujawniasz swój emocjonalny handel 5000, jeśli handlujesz tylko 1K partii, nie tylko otwórz 250 acct i spraw, żeby był nominowany do użycia to jest twój punkt wyjścia. Osobiście wykorzystam to jako świadectwo, że zacząłem od handlu na rynku Forex za jedyne 250. Łatwo być jednym z 5 odnoszących sukcesy handlowców, jeśli znasz swoje ryzyko i jak obrócić ten trend. kupuj taniej, sprzedawaj wysoko. lub sprzedaj wysokie, kupuj niskie. Nie jestem handlowcem krótkoterminowym, z którym handluję i będę prowadził handel od pół dnia do zawsze. Wiedzieć, kiedy je trzymać, wiedzieć, kiedy spasować Broker emForex Lots Aktualizacja: 22 kwietnia 2018 o 9:49 Na rynku forex, termin lot odnosi się zwykle do minimalnej kwoty transakcji dla danej pary walutowej. Wielkości partii będą zazwyczaj wyrażane w walucie bazowej dla tej pary, ale mogą również być denominowane w dolarach amerykańskich z powodu dominującej przewagi handlu w tej walucie. Rynek międzybankowych transakcji międzybankowych na ogół nie ma wielkości partii lub wielkości, ponieważ praktycznie każda kwota może być przedmiotem obrotu na rynku forex lub rynku forex. Zamiast tego wydaje się, że koncepcja partii została zapożyczona przez detalicznych brokerów forex z rynku kontraktów terminowych, na których waluty obracały się przez wiele lat. Zalety i wady partii Poprzez stosowanie stałych wielkości partii podczas handlu, praca handlowców jest w pewnym stopniu uproszczona, ponieważ mogą one zajmować i myśleć w kategoriach liczby partii, a nie dokładnej kwoty w obrocie walutowym. Niemniej jednak, handel partiami zmniejsza w pewnym stopniu zdolność handlowców do dostrajania rozmiarów swoich pozycji do dokładnej kwoty ryzyka handlowego, które chcą ponieść. Rozmiary wolumenu i konta Konta mini zazwyczaj dotyczą obrotu o jedną dziesiątą wielkości w obrocie na standardowych kontach, podczas gdy kont z mikropłatami są zwykle o jedną dziesiątą wielkości mini-kont. Ponieważ handlowanie standardowymi lotami składającymi się z 100 000 jednostek waluty bazowej może być bardzo kapitałochłonne na koncie z niefinansowanymi funduszami, wielu brokerów forex online oferuje również mini-konta z 10 000 jednostkowych rozmiarów partii i gdzie minimalna fluktuacja wartości wynosi tylko 1. Niektóre transakcje online na rynku forex domy maklerskie oferują nawet mikroprzedsiębiorstwa, które mają wielkość jednej dziesiątej wielkości konta mini lub 1000 jednostek i charakteryzują się minimalną fluktuacją 0,10. Tego typu konto może być idealne dla początkujących, którzy chcą dowiedzieć się o handlu forex bez ryzykowania dużych kwot pieniędzy. Partia i dźwignia Typowy internetowy broker forex oferuje współczynnik dźwigni 100: 1, co oznacza, że ​​do utrzymania danej pozycji wymagany jest tylko depozyt zabezpieczający wynoszący 1. W USA maksymalna dźwignia wynosi 50: 1 w przypadku dużych firm i 20: 1 w przypadku osób niepełnoletnich. Korzystając z tego rodzaju dźwigni, inwestor forex może kontrolować pozycję w jednej standardowej 100 000 bazowej jednostce waluty z tylko saldem o wartości 1000 jednostek bazowych na swoim koncie. Oczywiście oznaczałoby to utrzymanie pozycji dźwigni na poziomie 100: 1 w takiej standardowej partii, przy czym tylko 1000 podstawowych jednostek walutowych na depozytach jest bardzo ryzykowne. W rzeczywistości nagły skok lub spadek na rynku niekorzystny dla twojej pozycji może z łatwością zniszczyć całe saldo konta o 100 pipsów - tylko jeden cent amerykański lub 0,0100 w pary walutowej EURUSD - co nie jest rzadkim rozmiarem ruchu na rynku forex na co dzień. Przedsiębiorca, który znalazł się w takiej sytuacji, prawdopodobnie automatycznie zamknie swoją pozycję przez pośrednika handlu detalicznego. Ponadto dalszy handel byłby zwykle wstrzymywany, dopóki nie zostałby zasilony dodatkowym funduszem do wykorzystania jako marża dla pozycji handlowych. Oświadczenie o ryzyku: Handel Forex na marży wiąże się z wysokim poziomem ryzyka i może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów. Istnieje możliwość, że stracisz więcej niż początkowy depozyt. Wysoki stopień dźwigni może działać przeciwko tobie i dla ciebie. Maklerzy M4, którzy handlują mikro-seriami Dołączył do mar 2006 Status: Pip Samurai 975 Postów Czy ktoś może wskazać mi brokera, który handluje mikropociskami (1000 lotów) I używa MT4 (lub ma DARMOWY API). Wiem, że będzie grupa ludzi, którzy mogą sugerować Oandę. ale Oanda pobiera opłatę w wysokości 600 na miesiąc za swoje API, chyba że generujesz 12.000.000 transakcji miesięcznie. Być może niedługo tam będę, ale nie podoba mi się pomysł wymiany na API, w którym nie mogę nawet spojrzeć na cytaty, nie płacąc im. Oznacza to, że tracę czas między rejestracją a kodem i testowaniem systemu, zanim będę mógł określić, czy jest on opłacalny. Wolę raczej korzystać z brokera MT4, w którym mogę demo handlować systemem i ulepszać go, zanim go uruchomię. WIĘC. pozostaje pytanie. - Wszyscy brokerzy używający MT4 - I handlują na MICRO-partiach (1000) UWAGA, że NIE powiedziałem partii MINI (10 000). Chcę handlować partiami MICRO podczas drugiej fazy testowania (po demo, ale przed zatwierdzeniem całego konta).

No comments:

Post a Comment